Thursday, February 13, 2014

nur amirah othman

assalamualiakum wbt..

i'm dedicate special for you my friend.. ok lebih kurang sejam lg mira akan bertolak ke madinah dan mekah untuk menunaikan  umrahnya.. #lain macam sikit mood pagi2 nih.. sebak ja rasa..

semoga selamat pergi dan balik sahabat..'aku tunggu kau kat sini.. doakan aku kat sini' kata2 yang cik fit text kat dia sebelum dia bertolak..sayu jaa tengok gambar2 dia dengan family yang akan berangkat.. mungkin sebab dia yang paling rapat dengan cik fit..

semoga tenang kat sana untuk menjalankan ibadah kepada Allah.. doa banyak2.. muka dia bercahaya jaa sebelum bertolak.. (walaupun tak pergi hantar tapi tengok gambar dia dah cukup)...



'aku sentiasa doakan keselamatan hang..jaga diri kat sana.. i do miss you..always miss you... uhibbuki fillah abadan abada.. semoga persahabatan kita tetap utuh'
#aku tak mampu tahan ayaq mata aku dari jatuh..sooorryyyy.. :')

No comments:

Post a Comment