Wednesday, January 15, 2014

melalut tengah malam

assalamualaikum wbt..

 ngeeee..cik fit tak dak apa pun nak story.. (tapii tulis jugak) =='
kadang2 dengan kawan2 kita mudah terasa.. that's why i called my besties as SAHABAT.. sahabat tak kan mudah meruntuhkan keyakinan terhadap sahabat yang lain.. my opinion maybe.. dengan sahabat selalunya tak mudah terasa..dengan erti kata lain we're like family.. parents masing2 tahu perangai macam mana.. indahnya persahabatan yang terjalin kalau disulami dengan kasih sayang dan dibajai dengan kepercayaan..

sahabat tak knal erti putus asa dalam membantu sahabatnya yang lain.. banyak mengajar erti kehidupan selama cik fit hidup.. dengan sahabat cik fit kuat.. jatuh bangun cik fit akan ada sahabat2 yang setia di belakang cik fit.. entry ni lebih kepada penghargaan untuk sahabat2 cik fit..

insyaAllah sahabat2, persahabatan yang terjalin akan kekal hingga ke syurga.. allahumma amminn.. :) dengan sahabat, hidup akan terasa indah dan bahagia.. (perasaan macam ni kekasih pun x mampu nak bagi)
sahabat yang rapat dengan cik fit; mira othman, wan khai,aisyah, mira, piqah, saidatul and last but not least my laling,dayah... yang sentiasa ada ja bila cik fit jatuh.. macam malam nih.. heeee.. act baru habis web cam dengan mira othman.. sebabnya tengah mood down.. boleh pulak duk gelak bila dia kol.. itulah SAHABAT.. apabila kita jatuh dan bangun dia ada disamping.. bukan bila kita senang SAHAJA.. :D and now buat2 merajuk dengan wan khai sebab tak nak layan cik fit.. hahaha #ngda2.. tapi itulah yang dipanggil SAHABAT.. p/s: nanti ja la cik fit post gmbar2 SAHABAT cik fit..

2 comments: